RSS

Flutter

Hayatınızda ansızın ortaya çıkan küçük mutluluklar vardır...Genelde onları fark etmeniz belli bir zaman geçtikten sonra olur...Bu tür mutluluk sanrılarını, hayatımda daha çok yer kapladıkları için gerçek mutluluklardan daha çok sevdiğimi söyleyebilirim...Lafı uzatmak da bazen küçük bir mutluluktur değil mi?

"Rulokat"hakkında konuşsam iyi olur öyleyse...İçi fındık ezmesi dolu rulo halindeki şeyler...Öncelikle bunu yemek büyük bir zevk...Nedendir bilinmez , rulolar çok az sayıdadır ve bu yüzden yerken maksimum tat almaya , doymaya çalışırsınız...Bu çoğu zaman mümkün olmaz..Yerken sizi mutlu edebilen ender yiyeceklerden birisidir Rulokat; ama çabuk bitmesi yüzünden sizi üzebilir...Rulokat’ın mutsuzluğa yol açabilcek bu durumunu ortadan kaldıran en güzel özelliği paketinin kenarlarında kalan fındık ezmesinin varlığıdır...Yani sırf bu kısmı yemek için bile Rulokat aldığım oluyor bilmiyorum...

Kitap okumak ,benim mutlu olduğum bir eylem değil...Herhangi bir nedeni yok ama söylenilenin aksine onunla mutlu olduğum bir dostum değildir kitap hiçbir zaman...Yine de kitaplarla ilgili şunları diyebilirim...Kuşe kağıda basılan kitap,dergi vb. kokusunu seviyorum...O kokunun içinde kaybolmak mutluluk verebiliyor...Minicik sözlük tarzı şeyleri de seviyorum , elimin içinde sayfalarını karıştırmak hoşuma gidiyor...Kitaplarla ilgili bazen manyakça zevk aldığım şey ise , bir kitabın sayfaları arasına her bir parmağımı koymak , böylece kitabın serinliğini parmaklarımda hissetmek...Bunun için on beş-yirmi sayfa aralıklarla beş parmağınızı koymanız yeterli...

Kedileri ve onların yaşamını çok sevdiğimi , onlar gibi olmak istediğimi daha önce birçok yazımda dile getirmiştim, aşina olanlarınız vardır...Kedilerin beni mutlu eden birçok özellikleri,huyları var...Yavru kedilerin , sıcacık karnını size yaslayıp(daha doğrusu zaman içinde sizin karnınızı ısıtması) , uyurken mırlamaları çok güzel bir his...Gözlerini uykudan açamamaları ise ayrı bir güzellik...Onun dışında en sevdiğim beni mutlu eden özelliklerinden birisi de kedinin başını okşadığımda , bundan memnun olduğunu belli ettiğini düşündüğüm(bence öyle) gözlerini kısıp kafasını geri atma hareketidir...Sokakta gördüğüm çoğu kediyle böyle bir iletişim içinde olmak beni mutlu ediyor...

Yağmurla ilgili sayfalarca yazsam yine yetersiz kalır...Çok sevdiğim bir doğa olayı...Özellikle zamansız gelen yağmur güzeldir...Yağmur altında isteyerek ıslanmak mutlu olduğum bir eylem...Yağmurun çiselemesinin ardından hızlanıp yağmur tanelerinin büyüyüp , etrafı ıslattığı andaki o havanın anlık kararması ve yağmurun ben geldim demesi beni mutlu ediyor...Yağmur sonrası toprak kokusu da bu dünyada en sevdiğim şeylerden birisi sanırım...Uzun sürmeyen ama ona karşı bir sigara yakmak için yeterli vakit kazandıran yağmuru da çok seviyorum...

Son olarak uyumaya ,uykuya değinmek istiyorum...Çünkü uyumak , özellikle rahat uyumak bazen insanın en çok aradığı şey oluyor yaşamında...Benim için uyku , zorunluluktan yaptığımız birşey olsa bile(genelde uykunun ‘hiç’ olmadığı bir hayat istemişimdir)uykuya dalmak,uyuyabilmek harika birşey...Uyumak için ortamın uygun olması önemli tabii ki...Tamamen karanlık bir odada uyumaktan zevk alıyorum,kesintisiz,gün ışığından uzak rahat bir uyku sağlıyor...Esasen yarın uyanmak zorunda olmadığınız her gecenin uykusu güzel oluyor...Yattığı yerden mutlu olmak adına sanırım kimse kendi yatağını bir başkasına değişmez...Benim için de öyle bu durum...Yer yatağında yatmaktan da mutlu oluyorum kimi zaman...Ve son olarak , sık sık yaptığım ve beni mutlu eden bir diğer eylem ise : "çıplak uyumak"...

0 yorum galiba:

Yorum Gönder